niedziela, 31 sierpnia 2014

Rok szkolny

Hej. Na pewno wiecie, ze jutro zaczyna sie rok szkolny. Ja mam na 9.00, a wy? Ide jutro do nowej szkoly, 1 gimnazjum. Jest taka tradycja, ze 1-klasistow maluja, czyli "kocą". Ja ide z 2-klasistkami, kolezankami. One juz na wstępie pewnie mnie pomaluja. Zaczynam sie bac, a z drugiej strony tak bardzo sie ciesze. Za pare godzin każdy z nas wyruszy do innej szkoly. Każdy z nas niedlugo otworzy pierwszy zeszyt, uslyszy dzwonek i będzie narzekal na szary papier w toalecie (przynajmniej ja, bo wy moze macie kolorowy). Ja sie ciesze ze ide do szkoly. Poznam nowych uczniow i przywitam sie z kolegami. Niestety mój lepszy kolega przepisal sie do innej klasy. W sumie jego mama go przepisala bez jego wiedzy. Bardzo mi przykro. Za to będę w klasie z przyjacielem i kolezankami. Mam dla was złą wiadomosc. Mama na dnk szkoly zabiera mi internet. A więc kolejny post aż w sobotę. Szczerze to nieco odechciewa mi sie pisac bloga. <3 Milej nauki.

13 komentarzy:

  1. Nie ma się czego bać! uwierz mi hih :Di... a co do bloga, proszę nie kasuj go *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bój się, będzie fajnie ;)
    A bloga, proszę, prowadź, choć dla nas, czytelników!
    I szkoda, że na wyniki musimy czekać do soboty no ale cóż :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też idę do 1 gim i rozpoczęcie mam na 10.00. Tylko pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga Martyno bo ja Ciebie dopadne! XD ;) Możesz pisać posty w weekendy , mi to nie przeszkadza bo i tak w tygodniu bym raczej nie miała czasu wchodzić na twojego bloga. Tak w ogóle gratki dla mnie , bo udało mi się znaleźć internet u kuzynów XD. W każdym razie powodzenia w nauce Martyno i do soboty !!! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha serio mnie dopadniesz? No to nie usunę. :D Dziękuję. Jak widac mamy o czym pisac. Wkoncu ten sam wiek. ;*

      Usuń
  4. Ja też idę do 1 gimnazjum i mam rozpoczęcie roku na 9:00 nie usuwaj bloga bo jest fajny i masz 7007 wyświetleń to mega dużo P.S. polecisz mojego bloga bo mam mało wyświetleń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bedziesz pisala posty systamatycznie (a nie tak jak teraz) na pewno komentarzy i wyswietlen będzie więcej. <33

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bój się, kochana! :* Ja idę do 5 klasy i mam rozpoczęcie na 8:00. Nie usuwaj bloga, proszę! Nie ważne, że będziesz rzadko pisała. Pisz po prostu w weekendy. Odrób lekcje i wejdź na bloga. Po za tym, masz mnóstwo wyświetleń! :* Heh, u mnie jest tak samo - wstrętny, szary papier w kiblu ;D. I współczuję też Twojemu koledze :/. Ja bym się mega wkurzyła. No to życzę Ci powodzenia! Ja odczytam posta w niedzielę, bo jadę w sobotę nad morze. :) Paa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pojechalas nad morze? Fajowo. Zazdroszcze :*

      Usuń
  7. Super! Nie mogłam doczekac sie pierwszego dnia w szkole. Ja chodze do szkoły już 2 tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem w pierwszej gim i o dziwo mnie nie kocili :D Na szczęście xP


    Zapraszam serdecznie! ♥ -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń