poniedziałek, 1 września 2014

Zakupy

Hej. Obudzilam sie za wczesnie, więc mam szanse napisac wam posta. Opowiem wam o wczorajszych zakupach. Wiecie co to galeria? To taki wielki budynek posiadajacy przerozne markowe rzeczy (np.H&M). Zaczelam od CCC. Kupilam tam botki za 99.99. Potem do Takko itd.ale nic nie kupilam. Bardzo spodobala mi sie koszula w Reserwecie (79.99) ale mama powiedxiala ze podobne i tancze są w lumpeksach. Nastepnie do mojego ukochenego Housa. Kupilam tam buty (89.99) i sweterek w gwiazdki (59.99). W Tali Weil kupilam czapke (24.99). Nastepnie z mamą poszlysmy do MC'Donalda. Z pieniedzy z róż kupilam sobie i mamie zestaw Happy Meal. Wrocilysmy do Empika. I wiecie co kupilam? Książkę: jak i dlaczego rodzi sie przyjazn! :* Wspaniala. Przeczytala prawie całą. Kosztuje 16.99. Dzień na galerii byl super. Dziś ubieram sweter, buty House i czapke. Szkoda tylko ze pada. Jak będę mieć mozliwosc dodam zdjęcia. Czekam na logo. Do soboty. :*

24 komentarze:

  1. Super! Ja juz jestem w szkole. A ze sklepów najbardziej lubię Sinsay.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami chodzę do galerii, zazwyczaj ubrania kupuję w takich normalnych sklepach z ubraniami ale coraz częściej chodzę do Top Secret

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy chyba wie kochana co to galeria :D Fajny post, zastanawiałam się nad zakupem książki, i widzę że mnie przekonałaś :) Więc raczej kupie :))) Ja najbardziej lubię Empik, New Yourker i H&M c:

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi na blogu napisalas ze jej nie kupisz, jak napisałam o niej posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , uwielbiam zakupy! Moje ulubione sklepy to Cropp , House , Sinsay i Stradivarius <3
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W galeri na której bylam ze sklepow ktore wymienilas jest tylko House.

      Usuń
  6. Świetnie! To też moje ulubione sklepy. :)
    Ja nie wiem, kiedy wyślę logo, bo pierwszy dzień szkoły i już zadają lekcje :-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze wyrobisz sie na jutro z logo ;*

      Usuń
    2. Lub nie wiem kiedy. Najprawdopodobniej w piątek. :)

      Usuń
    3. Nie wyslalas. No cóż. To twoje punkty, nie moje. Ale dzięki za komy. :*

      Usuń
  7. Super fajnie...
    Zapraszam na post pozegnalny disneypolonia.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie. Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na zdjęcia i kolejny post! :D

    Zapraszam serdecznie! ♥ -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za skomentowanie. Ja twoj blog tez skomentuje. :*

      Usuń
  10. Mogę wiedzieć kiedy wyniki "Czytelnika Lata" i kiedy kolejny post, bo nie piszesz od 19 dni :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego zaniedbujesz bloga? Postów nie ma od 20 dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy post Martyno ostatni był jakieś ponad 3 tygodnie temu :/

    OdpowiedzUsuń