niedziela, 5 października 2014

Ja zyje! - wyjasnienia za niedlugo

16 komentarzy:

  1. Wreszcie jakiś odzew!Czekam na wyjaśnienia i posty!Skontaktujmy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie nie mam jak sie skontaktowac i wchodzic na inne blogi. Wyjasnienia czemu wkrotce. <333

      Usuń
  2. Słowa "ja zyje" mnie rozwaliły xd czekam na wyjaśnienia ;)
    Btw myślałam , że już skończyłas z pisaniem bloga , ale i tak codziennie odwiedzalam go ;) To do następnego posta :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wlasnie skonczyc z blogiem dlatego niedlugo post z wyjasnieniami <3

      Usuń
  3. Co? Czytając Twoją powyższą odpowiedź zrobiło mi się smutno. Noe możesz skończyć z pisaniem tak wspaniałego bloga? Dlaczego chcesz złamać nasze serca? Wchodzę na bloga codziennie, kocham go. Proszę, zostań choćby dla nas, czytelników, których serca podbiłaś! Nie możesz :'c ! Czekam na wyjaśnienia, chociaż pewnie już nie mam po co :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lauro ale i tak bloga odwiedzaja tylko (wynika to z komentarzy) 3 osoby...

      Usuń
    2. Ale te 3 osoby to i tak dużo! Teraz dużo ludzi chodzi do szkoły, i jest więcej obowiązków, więc nie ma się czasu na komentowanie i odwiedzanie blogów. Zostań, proszę!

      Usuń
  4. Martynia! no witaj! już myślałam, ze skonczylas pisać . Na szczęście jesteś! nie koncz z pisaniem, zrób to dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333 Moja ;*
      Dobra uwazam ze zaslugujecie na wyjasnienia. Dzisiaj post.

      Usuń
    2. Zobacz ile masz wiernych czytelników!! Moja!!! ;** musimy odnowić nasz kontakt! Ty, Maja i ja, tęsknię za Wami kochane!!!!

      Usuń
    3. Tez za wami tesknie. Ale zapomnialam hasla do skype. My mozemy kontaktowac sie tylko przez facebooka.

      Usuń
    4. Możemy, ale ja jeszcze cos wymysle, aby nasz kontakt wzmocnić!

      Usuń
  5. Wreszcie się odezwałaś! Już się przestraszyłam, że serio umarłaś ;) czekam na post ( to ja CceKoLaDkA z bloga coffelatte i wczesniej o pou- zmieniłam konto)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy post z wyjaśnieniem? Napisz go prędko, proszę! :(

    OdpowiedzUsuń