niedziela, 12 października 2014

Wyjasnienia *.*

Czas na wyjasnienia. Nie pisalam na blogu bo chodze juz do 1 gimnazjum. Jest duzo nauki. Pozatym chce wychodzic w wekeendy na dwor a nie poswiecac swoj wolny czas na bloga. A okolo 3 tygodni temu poszlam na basen i zalalam swoj telefin wiec nie mialam napisac jak posta. Zdecydowalam ze nie bede juz pisala bloga. Moze zobaczymy sie na swieta. Zrobie wam taki prezent. *.* Bloga nie usune. Zal mi tych wszystkich postow i komentarzy. Zaluje ze odeszlam z zycia blogow. Przez to stracilam dwie internetoqe przyjaciolki. A nasza przyjezn przeciez miala trwac wiecznie. A jak w gimnazjum spytacie? Rewelacyjnie. Poznalam przyjaciolki i kolegow i kolezanki. Ucze sie srednio. Jesli chodzi o chlopakow to spodobal mi sie taki jeden z 3 klasy. Wogole mam wrazenie ze podobam sie chlopakom. Dobra wiec to narazie na tyle. Pewni wam sie nie chce sluchac o moim ztciu z przed miesiaca. Nie wchodze juz na blogi o Violettcie. Wiec wiecie moze kiedy 3 sezon? Jesli chcecie to na pozegnanie piszcie adresy swoich blogow. ;*

10 komentarzy:

  1. Jak chcę nadal z tobą pisać, tylko teraz miałam bardzo złe dni... może znajdziemy jakiś inny sposób na pisanie oprocz gmaila i facebooka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także chcę z tobą pisać,ale tak jak z Natalią wciąż nie ma czasu...musimy się razem jakoś umówić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymalam twoje zaproszenie na facebooku. Juz mozemy pisac! :D

      Usuń
  3. Rozumiem Cię. Sama poszłam do 1 gimnazjum i wiem ile to nauki. Sama teraz muszę się uczyć , a siedzę na twoim blogu ;) ja czuję że z nauką już nie wyrabiam...
    W każdym razie fajnie , że masz przyjaciół i u Ciebie wszystko ok. Trzeci sezon Violetty będzie chyba 10 listopada :)
    Nie usuwaj bloga i czekam na kolejnego posta , nawet gdyby miał być w święta.
    No więc tak ogólnie życzę Ci Martyno powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za informacje dotyczaca Violetty i oczywiscie za kom *.*

      Usuń
  4. Rozumiem. Szkoda, że odchodzisz, ale ja sama jestem w tej samej sytuacji. :) zapraszam na mrs-julla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że odchodzisz ;(. Ale masz rację, nie usuwaj bloga, jest za świetny! Po za tym nie dziwię się, że chłopacy się za Tobą uganiają, bo jesteś śliczna. ;) A co do premiery Violetty to będzie 10 listopada, a 25 listopada premiera "I love Violetta" o godzinie 8:45. Przyznaj się, masz już jakieś jedynki? :) Bo ja mam aż dwie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komplement. <3 Ja mam jedną poprawioną. Ale mam dobrą wiadomosc...zostaje! Kocham Was. ;***

      Usuń