czwartek, 6 listopada 2014

Miłość i przyjażń

Hejka. Ciekawe, czy ktoś jeszcze wchodzi n ten blog? Ale do rzeczy. Minęły moje dwa miesiące w nowej szkole. Szczerze, to gimnazjum mnie mnie zmieniło. Mam wkońcu przyjaciółki i lepsze koleżanki. Poznałam też dwóch chłopaków z 3 klasy, którzy mi sie podobają, i ja im też. Spotykam sie z nimi. Ale inni też mi się podobają, słysze czasem plotki, że ja komuś też się podobam. Jednak trochę moją nauka się zniżyła. A więc pierwszemu chłopakowi wiem, że na 100% się podobam, słyszę plotki, że on pisał o tym do innych, spotykamy się, przytulamy, całujemy w policzek, czasem chodzimy za ręcę. A drugi to jego przyjaciel. On od początki mi się podobał. Najpierw było ok, potem super, teraz znwu ok. Bo onn mi już nie odpisuje na smsy. Mówi, że to dlatego, że nie ma nic na koncie. Ja za nim tęsknie. On jeszcze niedawno isał że oszaleje beze mnie itd, a teraz nic. Nie wiem o co chodzi. Przyjaciółki mówią, że bardziej pasuje do tego drugiego. Co ja mam robić? ;*

3 komentarze:

  1. Nie bój się ja codziennie wchodzę na bloga ;)
    A co masz zrobić to nwm xd nie jestem najlepszym doradcą , ale myślę , że powinnaś wybrać tego , którego bardziej lubisz i pamiętaj , że to ty musisz zdecydować , a nie przyjaciółki. Wiem jak to jest gdy ktoś jest w Tobie zakochany albo jak się za kimś tęskni... ale nie będę się rozpisywać o mnie ;) no więc wracając do Ciebie : może ten drugi jest zazdrosny o tego pierwszego i udaje focha aby wziąć Cię na litość czy coś takiego? W każdym razie postaraj się wybrać sercem ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłuchaj głosu swego serca. Ono najlepiej wie, którego chłopaka wybrać. Według mnie powinnaś wybrać tego pierwszego. ;) Mam pytanie. Twoja mama wie, że spotykasz się tak z chłopcami w 1 gim? Moja siostra ma 17 lat, podoba się kilku chłopakom bo jest śliczna (nie to co ja), ale nigdy nie miała chłopaka i się z nimi nie umawia, chyba że grupowo.
    Powodzenia ;). Mam nadzieję że dobrze wybierzesz :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Martynia będzie mieć chłopaka!!! ajjjjj, jak ta młodzież szybko dorasta XDDDDDDD powodzenia! widzę, że bardzo Ci się podoba w gimbazie <333

    OdpowiedzUsuń